21 virkemidler der gør hård strategi til bløde budskaber

Et foredrag om Hvordan man vækker følelser for sine strategiske budskaber

60 minutter

nej til tja til ja.jpg

Fra tja til ja

De ledere der kan fremelsker en ja-indstilling til et projekt, en sag, et tiltag, en ide, et produkt eller en strategi, er dem der lykkes med at skabe forandringer og resultater. Men det er ikke altid let at flytte et nej til et ja.

Foredraget

Foredraget "Op på ølkassen - 21 virkemidler der gør hård strategi til bløde budskaber", er en tour-de-force gennem de vigtigste kropsprogsteknikker, fortælleteknikker og gode tricks om rum der giver dig påvirkningskraft.

Målgruppen

Foredraget er for ledere og øvrige fagpersoner med formidlingsansvar.

Bogen

Foredraget er baseret på min  bog "Op på ølkassen - 40 virkemidler der forvandler hård strategi til bløde budskaber".

Pris:

Kontakt mig for tilbud.

 

Lyder relevant. Ring os op: