Præsentationstræning

Billede ledelsesgruppe træning (1).jpg

Træningen

Teknikker til at  indtage et rum, så I leverer jeres budskaber sikkert.

Retoriske teknikker til at formidle komplekse budskaber enkelt og visuelt, så de kan huskes

Vekselprincippet i praksis: metoden til at sælge et budskab.

 

 

Indhold og form

Træningen er bygget op om enkle virkemidler. Virkemidlerne præsenteres, trænes og anvendes i en vekslen mellem mindre grupper og plenum.

80 % af undervisningstiden foregår på gulvet, hvor I arbejder målrettet med at få teknikkerne ind under huden.  I filmer løbende hinanden for at se virkningen selv.

Forankringsstrategi

For hvert team lægges en forankringsstrategi via

  • Feedback-sessioner, hvor kollegaer får et feedback værktøj til at yde hinanden feedback

  • Et sæt retoriske formatkort, der gør forberedelsen let og effektiv.

  • Et sæt formatkort der gør metaforer og fortællinger lette at gå til

  • Seks kropsprogteknikker elektronisk

Materialet understøtter at
teknikker huskes og anvendes

 
 

Træning á 2,5 timer

Fokus er på sikker fremtoning. Her lærer I at indtage et rum og sige tingene, så I lyder sikre.

Udbytte:

  • Fem kropssprogsteknikker til sikker fremtoning

  • Tre retoriske formater

 

 

Pris: 12.500 kr eks moms

Halv dags træning

Fokus er på at indtage et rum og på bløde appelformer, der gør dine budskaber fængende. 

Udbytte:

  • Seks kropssprogsteknikker til overbevisende fremtoning

  • Seks retoriske formater

  • Individuel feedback til få

 

Pris: 15.000 kr eks moms

 

hel dags træning

Personlig fremtoning, indtage et rum, sikker retorik, overbevisende appelformer: Seks kropsprogsteknikker. Alle teknikker der giver en sikker og fængende optræden.

Udbytte:

  • Seks kropssprogsteknikker

  • Seks retoriske formater

  • Tre bløde appelformer

  • Individuel feedback til mange

Pris: 25.000 kr eks moms

Jeg blev i stand til at trænge klart igennem med mit hovedbudskab på en enkel, seriøs og humoristisk måde. Resultatet var, at jeg lykkedes med at give publikum så enkle og klare billeder af essensen af budskabet, at de mere end 10 måneder  efter, stadig kan huske nogle af de vigtigste pointer fra oplægget.
— Pernille Koch Erichsen, Partner i Implement Consulting Group

Lyder relevant. Ring mig op: